Nooit meer e-mail

Exit thumbTuurlijk, ik weet best dat ik op een saai kantoor werk en dat we geen flitsend reclamebureau zijn, schreeuwende marktkoopmannen of zelfs maar het lokale campagnehol van Loesje, maar echt, de originaliteit van de meeste mails bij ons is om van te janken.

 

Saaie titels
Neem alleen die titels al. Stuk voor stuk hebben ze een gaapgehalte van-heb-ik-jou-daar: ‘Vraagje’, ‘Vakantieplanning’, ‘Nieuwe regels voor huisstijl’, ‘Notulen’ (Ik was er toch bij? – wat al erg genoeg was. Waarom moet ik het dan nog een keer herbeleven aan de hand van de notulen?). Hoe kunnen ze van mij verwachten dat ik dit open? En lees? Dat ik er iets mee dóe?! Het mag allemaal wel ietsje pakkender als je het mij vraagt. Wie heeft ook ooit bedacht dat zo’n titel de lading moet dekken? Alles is geoorloofd in oorlog en kantoor, dus maak het gewoon wat spannender.

Dit is een column voor Chicklit.nl. Lees hier verder. 

Post navigation

  2 comments for “Nooit meer e-mail

  1. tam
    16 maart 2014 at 12:12

    hahah ik krijg mijn loonstrookje per email.

  2. 24 maart 2014 at 17:17

    Durf je bijna geen mail meer te sturen nu… 😉 hahaha

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Anti-spam code * * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.